Wachttijd

Per 1 april 2016 ben ik conform de NZA regeling publicatie wachttijden verplicht om het volgende op mijn website te vermelden en maandelijks te updaten:

Op dit moment zit mijn praktijk zo vol dat ik helaas een aannamestop heb moeten instellen. Ik kan geen nieuwe cliënten aannemen (of op de wachtlijst zetten). Het is nog niet bekend tot wanneer de aannamestop van kracht blijft. 

Verder ben ik conform de NZA-regeling ‘publicatie wachttijden’ verplicht om onderstaande letterlijk te citeren:
“Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact met ons opnemen, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgverzekeraar een intake gesprek krijgt, en dat binnen 10 weken vanaf de intake, de behandeling is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).”

Zie: contact opnemen